Logg inn

Logg inn med ditt passord for å redigere hjemmesiden!

Skriv inn epostadressen din (må være den som er registrert på Mekke), og trykk på "Send meg passord" for å bli tilsendt nytt passord på epost.

Hopp til innhold

Leie av klubbhuset i Maritim Båtforening

Klubbhuset i Maritim Båtforening kan fritt brukes til åpne arrangementer hvor alle medlemmer inviteres. For slike fellesarrangementer skal invitasjon sendes ut til alle og det betales ikke leie. Medlemmene kan varsles med plakat på egnet sted, i epost eller på MBs Facebook-gruppe.

For alle andre arrangementer med begrenset deltagelse, skal det betales leie. Utleieprisen er kr. 500 pr. gang. Klubbhuset kan forhånds-reserveres for private arrangementer. Det åpnes også for spontane medlemstreff.

Hvem kan leie. Alle arrangementer må være i regi av et medlem i MB som er ansvarlig for opprydding, vasking og betaling. Et medlem vil fritt kunne invitere venner og familie utenfor foreningen. Klubbhuset er ikke tilgjengelig for ekstern utleie.

Utleieregler. Lokalene skal etter bruk se nøyaktig slik det var før bruk (gjelder både inne og på terrasse).

Leietaker av klubbhuset forplikter seg til å ta hensyn til andre medlemmer og nabolag på en slik måte at ingen sjeneres. Dersom det er behov for å flytte møbler skal de settes tilbake slik de stod før lokalene ble overtatt. Det er ikke tillatt å bruke servise, komfyr og oppvaskmaskin til andre formål enn til utleie/fellesarrangementer i lokalet.

Alt dekketøy skal vaskes og settes på plass i skapene. Kaffekanner skal tømmes og skylles.

Komfyr, stekeovn, benker og gulver lokalet skal vaskes og ryddes for søppel og søl.

Sofabenker skal støvsuges. Matrester skal enten tas med eller kastes. Mat skal ikke oppbevares i lokalene. Klubbhuset skal være vasket og ryddet innen kl. 12 dagen etter arrangementet.

Alt merarbeid rundt rydding og vasking etter utleie, vil faktureres ekstra.

Dersom noe blir ødelagt tas dette opp med foreningen omgående. Ødeleggelser som skylles arrangementet, skal erstattes eller betales. Foreningen forbeholder seg rett til å stenge for visse typer aktiviteter hvis ikke husordensreglene overholdes eller at det oppstår kritikkverdige forhold.

Bestilling. Landansvarlig i styret er ansvarlig for utleie. Melding om bruk av klubbhuset sendes til epost: post@maritimbatforening.no. Det vil bli lagt ut en registreringsbok i gangen på klubbhus, hvor medlem ansvarlig for arrangementet, reservasjonstidspunkt og type bruk føres opp.

Det vil bli etablert en ordning for nøkkeltilgang for klubbhuslokalet. Tidspunkt for tilgjengelighet for forberedelser til arrangementer vil være avhengig av om klubbhuset benyttes til andre felles/åpne aktiviteter i MB regi. Lokalene vil senest være tilgjengelig fra kl. 15.

Døren til lager inne i klubbhuset vil være låst (rommet er kun for styret og renholdere).

Fakturering. Leien for lokalet vil bli fakturert ansvarlig medlem for arrangementet. Det kan også betales direkte på bankterminal som benyttes til dieselsalg.

Share on FacebookShare on Twitter

Logg inn